Monday, October 24, 2011

Bff : convocation dae 22 oct 2011 : swetz memories for 4 of us

Assalamualaikum kepada mata-mata chomel yang sedang liat membaca entry baru aku.

Konvo! Perasaan yang dapat dirasa teruja, nervous, excited, sejuk2, apy, gembira, aku dah merdeka!!!

Ingatkan zaman spm dah merdeka, tapi bila aku pergi ke majlis konvo bff : dyan graduate diploma bidang keusahawanan : arnapir aka yaya dan mohd shahabudin aka shah ambik bachelor management:

tahniah lah guys, tidak sangka akhirnya korang sekali menamatkan zaman belajar dan ini buat tahun ke dua di tempat yang sama majlis diadakan bagi tahun 2011"PICC, putrajaya" .. Tahun lalu, bff idaei dan nana maguma yang dah graduate!!

Bersyukur kepada allah , segala majlis dan jadual berjalan dengan lancar.. Walaupun penat nak mampus dan mata macam panda. Dan x terkata.. Segalanya sudah selesai dengan kegembiraan ;))

Sorrey guys, maybe x seperfect apa yag aku bagi tu.. Tp aku ikhlas dan ingin kawan aku hapy dan tersenyum. Segala perbicaraan kasar, ngumpat aku itu memang secara depan dan telus ya? Hahaha soreey banget.

Ditambah dengan idea2 creative kawan aku c shah, kami dapat merakamkan kenangan dan direkodkan menjadi type video yang bernilai .. Mampu di ulang ulang sampai mata ngantokkkk.. "highlight video kitorang" so swetzzzzzz

Tp bukan muka aku yang banyak dirakam.. Tapi si budak2 yang konvo tu la.. Aku interframe skit je la ;))

Nasihat aku kepada,


Dyan,

Sambung belajar ke peringkat ijazah! Oke? Aq sangat terharu ko dah graduate walopun aq yang x sambung-sambung belajar lagi ni.. Tp aku hapy oke? ;)) big huggie

Yaya,

Jangan nanti sydah kerja ko lupakan kitorang, d makan rindu memanjang, hahaha.. Aku happy ko dah abiskan masa ko tuk belajar sampai ke peringkat degree.. Jgn jadi penggangguran. Terima ja apa kerja pun.. Dont demand! Rezeki jangan ditolak! ;)) suksess


Shah,

Hah ni la, nnt kerja kena juga managed! Harap jodoh ko panjang ngan c syaz .. Sumpah aku suka dia lah.. She talented b yor future wifey. ;)) tapi kena kerja yeee... Dan jangan lupakan aku bila aku dah balek sabah nanti. T kita buat reunion. Tapi giliran ko pula ke sabah.. ;))

Bawa jalan aq xda masalah.

Yang penting roger awal!!! ;)) sukses yaaaaa

Bila event dah abis, aku ngan diyan mengantam johnnys steambut.. ThNx aniff treat us

Keesokannya, dyan ( kekasih gelapku) dan famili balek sabah.. Kami kena berpisah. Thankx bobo hantar kitorang

5pm gerak dari lcct mau balekke putrajaya, malang x berbau? Berhampiran SiC jemmmmmm.. Puluhan ribu orang bergegas balek. Dan 3 ja stuck d jalan raya...

Bila kol kawan aku, "ride company aku mati, race cancel" hurmmmm

Agak sadis dengar berita x baik. To bro MARCO SIMONCELLI R.I.P ...

Jangan merempit II , sedangkan di litar pun boleh mati nikan lagi di jalan ray. fikirla nyawa anda.. Jangan sedap hati nak bawa laju2

Fikir-fikirkanlah dan selamat beramal

K see u next entry ;))





No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers