Sunday, October 30, 2011

HUSBAND aku datang "KL"

assalamualaikum .

Mood petang-petang gini ni, sambil minum air MINUTE MAID "gerenti nyaman . Rasa happy teramat sampai ke langit ketujuh.

Bermula Hari Selasa "25 Oct 2011" laki aku datang ke kl . lawat aku :)) mesti dia rindu aku ... gila tidak rindu .

sepanjang 6 hari dia d kl memang memori tidak boleh aku lupa .

1st time hantar aku pergi kerja, sarapan sama-sama , lunch ke johnny Steamboat :) , apa lagi ? apa lagi ? petang tu dia ambik aku balek dari opis ke rumah ...

besh kalau ada laki disisi!
memang betul lah orang cakap . jauh dari laki buat ko rasa sunyi dan boring ... rindu tahap maksimas .
kalau laki aku ada . memang kami main game sama-sama . gaduh main-main . ajak dia temankan pergi buat sarapan . dan paling besh? bila bangun pagi dia ada disamping aku . rasa selamat gitu .

jaga pakaian, makan, minum dia adalah benda yang aku suka . . . sebelum ni kena jaga diri sendiri . mood malas pun boleh jadi rajin . aku tak mau laki aku tidak terurus .

bila kita bergelar seorang isteri part paling kena banyak belajar dari segi masak memasak . dan itulah kelemahan utama aku . bukannya tidak pandai masak tapi sebelum ni pendedahan memasak tu  yang aku kureng .. hurmm

pasni aku kena beli buku memasak ... pasti berlatih masak . masin ka atau kurang masin belakang kira. yaang penting mencuba? iya kan ?

part yang lain kena pandai ambil hati dia . kena pandai berjenaka . . . aku rasa anak bongsu ni banyak kelebihannya kan? lu fikirlah sendiri ok ??

hari ini , ahad 30 Oct 2011 , jam 7.10pm laki aku balek ke sabah . dan aku ? sendiri lagi . kena teruskan hidup di perantauan .

jumaat nanti ? aku BALEK KE SABAH .. haahahahahahahaaaa.... alhamdullilah . murah rezeki . dapat balek sabah untuk bercuti hari raya haji bersama keluarga. :))

k guys , chau dulu . :)







No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers