Thursday, August 18, 2011

Selamat berpuasa ol muslimin & muslimat

Assalamualaikum,

sebulan lebih x update belog, rasa ketinggalan zaman ... bongsu rasa malas dan teramat bz ... hidup lagi aku ni ya ?

3 minggu menghitung hari kebesaran ku !!.. sebenarnya tidaklah menghitung hari sangat.. cuma menghitung cuti-cuti yang berbaki tahun ni . mau cuti 2 minggu boleh? hahahaha

konfirm kena bagi surat amaran kan kan ? Memandangkan waran penerbangan aku balek ke SABAH telah diluluskan bermula 26 August 2011 - 11 Sept 2011 .. bagi aku x cukup lama .. rasa mau menetap ja di sabah tuh.

Pembukaan puasa memang menarik ... berbuka dengan family adalah saat paling bahagia buat aku.. tak tahan kalau sudah pijak bazaar ramadhan !

ambik ko RM50 pun x cukup dek beli makanan di BAZAAR .. konfirm sedap2 dan lebih sedap dari tempat orang.. hari pertama berbuka dengan family tunang aku :)) dan hari kedua berbuka dengan family Andi . :))

Selepas ja berbuka hari kedua , 8 malam aku gerak ke airport.. kl sudah memanggil aku .. aku x mau pulang . x mau x mau...

dalam flight ...sepanjang 2 jam dan 45 minit. aku tidor ... turun dari flight tuh.. aku kena bermalam ni KLIA AIRPORT !! aku ketinggalan ERL. pastuh kena tunggu sejam lagi .. lewat sangat .. x sanggup aku mau menanggung risiko balik lewat malam. apapun kena tido dalam airport.. beralaskan tuala .. :(( sepanjang 5 jam aku kesejukan .. macam pelarian pun ada ..

5am, aku beli tiket .. pun erl ada dalam jam 6 pagi..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

3hb September 2011

Tarikh itu aku akan berkahwin . kepada sesiap yang nak bertandang .. silakan dijemput  :))

kenapa aku tak nak cerita lebih2 sebab aku akan update lagi selepas ini..



No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers