Wednesday, July 13, 2011

Pameran Pengantin @ PICC 8-10 Julai 2011 | r o c k !

8.07am . waktu untuk memulakan kerja.. tapi biasa waktu ini juga aq akan breakfast. memandangkan bongsu tiada mood mau makan " bukan diet , tapi perot masuk angin "

okey , cerita entry ni pasal pameran pengantin yang berlangsung di picc putrajaya .. sapa pergi angkat tangan .. alaaaa bongsu ada dsana tyme tu. tiada jumpa me ka? perasaan !!

oh mentang2 la orang tak glamorrr kan , kalo glamor mesti orang cakap ..eh ko kan andi dari kpkt . ha ha ha.

tapi mau cerita gempaknya booth kami , tak payah minta tarik orang. orang datangg..

datang dan singgah lihat paparan video majlis perkahwinan tomok dan siti rahayu ! haaa, sapa lagi? elyana, sapa lagi.. cuba cakap!

yang aku sibuk2 mau cakap ialah C S T P R O D U C T I O N dan tidak kurang hebatnya dari pihak kami yang bergabung .. sapa nak gambar kawen durang chantek?. T H E P H O T O G R A P H E R!

gabungan di antara dua ni, meang terbaik. walaupun saingan amat sengit .. tapi sambutan hangat ya.. maybe ada pekerja yang mesra alam la kan like us ..

promoter atau penarik customeer! memang tak pernah aku buat. muka 1st dae , C U A K ! beregegar kaki , tangan sejuk beku .. mulut terketar2.. tanya ngan kawan sorang nie .. mau tanya apa? apa mau cakap ni?.

2 jam aku kaku.. bagi brochure jaaa...

pastuhhhhhh kannn.... yes i did it! sebenarnya kerja ni perlukan keyakinan diri dan muka mesti tebal

tips : nak buat orang senyum kat kita.. ko mesti senyum kat diorang dulu then cuba tarik perhatian diorang! cakap apa kelebihan produk tuh , acecehhh

tidak sia-sia aku ambik kelas keusahawanan dulu di teknik lahad datu ;)

2 hari aku d picc, dapat ramai kawan baru | sorry guy bukan 1st day tu aku sombong , cuma kena sesuaikan diri| korang memang terbaik dan terhebat ..... next tyme harap dapat jumpa lagi!

.."....... x sangka kan cst yang jadi perbualan mulut ramai masyaakat di luar sana. cakap cst the best 1. tak rugi korang ambik servis dorang ... the photographer lagi la. jan cakap.. hasil memang buat aku kagumn.. dan aku join diorang!!! hahaha sekali lagi ya... kagum ;))

kepada sesiapa yang tak ambik promo video dan promo foto tuh. rugiiiii bangat ya .

jam 9.am .. ada majlis perpisahan setiausaha bahagian sumber manusia ! chaw chin chaw

gamar t bongsu upload okey ;))
















No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers