Monday, May 16, 2011

Berjalan tidak hirau dunia

Assalamualaikummm teman blogger ku kalian,


Apa kabar dalam beberapa minggu nie memang bz sebab malas menaip atau mencurhat . Buat entry baru nie pun sebab tak leh tido "mata panda : warghh" . Memandangkan Flight ke Sabah dalam beberapa jam lagi DI SUBUH HARI . "FY502 :6.45am" . Gilak awal aku ambik flight. pa bole buat itu ja yang paling sesuai .


Setelah 3 Bulan x balik ke SABAH, Aku boleh berteriak lagi . Aku harap kali ni tiada musibah melanda aku lagik, tak mau eksiden! tidak mau kecuaian dan kelalaian. Pasni aku cam busywoman la .. macam wonderwoman la... terbang ke sana dan ke sini..

Banyak benda perlu diurus bermula detik sekarang sehingga lepas raya... Doakan aku berjaya buat yang terbaik guys. Kali ni rasanya macam takde gambar ... hehee . "tengah menaip d komputer canggih abang aku , di aktifkan YES 4G memang terbaik . no need to wait until u get bored"

Kerabakan mata aku ni hanya sebilangan manusia bertopeng BUMBLEBEE ja yang tau. mau tau siapa dia? haha .. orangnya yang periang . gilak2 ... siapa? siapa? BUMBLEBEE pun x tau ka? huhu

Tengkiu so much , ajar aku erti ketawa lagik. terima kasih kimora ... terima kasih BOTAK.

X sangka aku boleh sampai ke kuantan, helooooo0000 orang kuantan.. pastu banyak aktiviti ke situ sana dan sini... ..ngantokk dah .. sorry guys . see ya ..


 TADAU TAGAZO DO KAAMATAN, ARAMAITII . To oll sabahan people.


Bongsu De Lale 

J.CO Donuts

Lywinda @ Bongsu

Sushi King kong

SAy YES

On Phone <3 <3 <3

Have a bless Pitcha

fuh

Makanan orang sakit

johnny Steamboat

come on ..snap snap

Credit tu bumblebee

We r  Siblings


Much Love, Bongsu de lale

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers