Sunday, July 3, 2011

Ceritera Kaamatan ! Lawatan ke Sabah !




wah !!! assalamualaikum kalian ,

2 minggu x hupdate blog . sibuk dengan cuty2 yang tidak seberapa nak cuty . haha .. kalo aku cakap aku banyak cuty bulan ni sapa percaya ?

kalo dilihat punch kad aku . memang banyak kena minta sign dengan BIG BOSS . 3 hari on leave , 2 hari MC . yang lain tuh salah punch la . apalah macham!

bongsu mau cerita dari mana dulu ya? sampai ja dari KL ke Kota Kinabalu . sepanjang 2 jam lebiy dalam flight . apa yang aku buat ? TIDOOOO000000 , tidak Hengat dunia. AKU termiss makan d dalam flight. RUGI RUGI " mau minta malu pula " atleast bagi aku minum air pun jadik la . TaPI SEteguk pun x dapat. haram jadah , mau tidur sangat sampai makanan pun ko x dapat okey. PADAN MUKA

AKU DAH SAMPAI , HELLO SABAHAN ,

semangat tidak terhingga. aku call bestie aku ambik dan pergi makan di FOOK YUEN . terbaik la mehun gureng nya. t aku bagi nampak gambar apa yang aku makan. MARVELLOUS ler . kena tunggu 2 jam lagik untuk next transit ke SANDAKAN .


Sepanjang beberapa hari di sabah tuh memang aku rasa x cukup cuti aku, banyak hal yang aku buat dengan family sekali la tunang aku temankan .

nak di pendekkan cerita. dari gambar ja leh korang nampak betapa , lagak nya aku makan makan makan dan boleh jadi HOST JALAN2 CARI MAKAN . ya ka tidak ? ahahaha.

PERMULAAN CERITA ,

Mrs Deena & Bongsu "LEpak FOOK YUEN"

Sarapan pagi :11am dari key el ke Kota Kinabalu


Lai LAi makan dulu


Taken this pictha from Bus Tung MA


Kaki Gunung Kota Kinabalu


Area KUNDASANG..


1st day mission . fitting baju tempat JAN JAN tAILOr


Ubah Saiz badan "SLim dah"


Nam chun "Ikan Kerapu masak tauchu"


Rasa dulu baru tau "Enak"


WOw My Beyonce


apy belated Besdae my Medy


banyak gaya c mahathir


jom nyanyi lagu NEGARAKU


Kuih BUgis tyme kenduri tolak bala


Hajjah Marni , Umi
Fav ABC Buah di Jalan 1
Reunion ex ST MaRY Convent :GOrgEOus da Gurl : )






























Posted by Picasa 

Ikutkan hati besar ku ni, semua mau di upload, tapi internet ni buang tebiat... sangaat menyakitkan aty. apapun ..penantian beberapa bulan ni dapatlah aku lahirkan 1 post baru untuk kalian. hahaha


selamat mencuci mata :)

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers