Thursday, April 21, 2011

Versi webcam

hehe entry baru LAGI . tidak bole tidur la . takut ja aq x boleh bangun sok. tolongla bangunkan aku esok ya . "jam :5.30am!" alarm aku beberapa ari ni cam x berfungsi jew . atau telinga ku dah SOUND TROUBLE not a trouble maker k .

Tadi kan 3 jam yang lalu "tau-tau ja aku agak masa tu kan .wek" boring sesangat-sangat bangat . Datang sot dalam otak aku ni . search punya search di lappy ni. WAHHHH . . lama x ambik gambar dari webcam. cam setahun dah "yew.. agak-agak lama juga kan . mentang-mentang henpon ada kamera n kamera dslr ada . yang x canggih dilupakan"


testing punya testing. berfungsi juga benda ni. ingatkan merajuk gaban ma tuan punya lappy. "kalo lappy ni merajuk aku x bagi pelempang tapi aku delete ja software. kin semak "

dan, kegilaan yang teramat . aku ada beberapa gambar syok sendiri la ya . . . cakap cam korea x juga, indo? memang aku darah indo pun. so ? AKU ANAK PURE INDO cuma LAHIR D MALAYSIA.

kenapa? perlunya pertelingkahan antara 2 negara ini sedangkan kebanyakan rakyat ini sudah bercampur kaum . indo kawen orang mesia @ mesia kawin indo. "Raja kita pun dahulunya asalnya dari indonesia" . Bagi aku 2-2 aku cintai... tidak kisah la apapun terjadi. im so proud ! bangga apa pulak ni . "melencong ja citaku ni"

Orang kata , nampak model "cantiknya ..." perempuan cantik "wow cantiknya" perempuan tidak cantik "manada cantik, boleh-bolehla" : pandangan 2 bebola mata kita selalu mentafsir benda-benda gini . . .

Bagi aku, orang cantik atau hensem pada zahirnya . CANTIK kalau natural beauty atau non make up . HENSEM "tiada jambang atau x pakai bedak. haha" . . . Ramai orang cakap ko cantik. ko cantik. alhamdullilah la. tapi aku rasa aku ni jeleksssss ok. repeat lagik "aku hodoh"

MUKA PUCAT cam aku ni kamu cakap lawa. ouch itu dulu. sekarang ?? how to maintain ?? banyak betoi soalan aku.







HOBI aku ialah , suka bergambar. tidak kira d mana pun. "tidak rasa malukah-kata orang" kenapa perlu rasa malu. aku x kaco hidup orang.
"ko ni semua orang ko rapat-kata orang" kalau aku rapat itu sekadar kawan atau aku senang berkawan dengan orang yang aku rasa sesuai berkawan. "aceceh.. cam ditemuramah melodi pula. gossip. hot .hot"
"ramai kawan lelaki-kata orang" pengakuan aku nak cakap sekarang , muka aku ni ada rupa tapi aku dulu seperti tomboi. kakak aku didik aku like a tomboi dan geng2 abang aku yang sebatalion tu semua lelaki . aku anggap dah mcm abang aku . jangan heran kalo aku rela bergaul ngan lelaki is more better than pempuan" . Only my family know who i am.
"kenapa tidak ramai kawan perempuan dari lelaki?-kata orang" korang tau kah aku x ramai kawan perempuan. Ramai la.berbilionn yon yon . cuma segelintir manusia berfikiran cam otak udang dan berfikiran sempit!


BIG POINT is , dun judge me if u dun know me well dude. kalo mulut dan hati yang busuk cam longkang tu tidak akan jauh bahagia .sebab ati kamu x senang melihat kesenangan orang.kan lebih baik diam dari mulut bising dan sebok hal orang boleh buat menyampah macam sampah  dan can u zip ur mouth! PESANAN sampingan dari bongsu. "cewah cewah .. aku tidak mara sebenarnya cuma rasa patut aku cakap untuk amaran awal. BEWARE

kalo aku mara pun . aku akan se-co0l dan tersenyum untuk kalian.

nyte ppeeepz. :))

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers