Thursday, April 21, 2011

jeling-jeling di blog anda. Mataku jadi juling

Yeah, bertemu kembali ke episod seterusnya .
"ayat yang digunakan dalam rancangan TV, ya bukan?"

Mood aku agak x baik ya sekarang dan mata asyek TUTUP ja. Tapi memandangkan aku seorang pekerja di salah sebuah bangunan x ternama, pekerjaan di kantor perlu di bereskan.

abis ja kerja untuk tengahari, liar mata ku mau memblogwalking orang "aisehmen, sejak bila aku gila pergi blog orang? bha, blog ku ni sudahlah ketinggalan zaman . ada hati lagi sombong-sombong jenguk blog orang. DUN WORRY . . . dari FaCebook aku dah beralih sedikit demi sedikit ke karier BLOGGING . "

TADIKANNN, 5 blog aku tengok mataku mau juling sudah . ada yang terlalu banyak animation, ada yang berat sangat blognya sampe aku tunggu berbelasan menit. dan ada juga menarik minat untuk belajar buat blog yang lawa dan cun melecun cam aku. wekkk.. ala lupa sudah siapa aku jenguk tadi .. jap jap .. aku cari dulu ya


nama saya : lyssa

silakan folow dia . "aku tidak kamu follow , :)"


aii, yang lain punya link mana,cakap 5 blog di tengok. "maaflah, lupa sudah bha. terlajak ... dah ter click (X) for close"

pasnih, ada je masa free aku .terus menziarah jiran tetangga aku. biar mata jadi sampai lebam dari biru ke kuning..

** ngantoknya, lunch ka tidak ya? subuh baru leh tidur jam 4.45am,sejam ja dapat tidur. sengsara aku mau tidur, sekarang ambik mu mata cam kena gam UHU**


selalu tidur . nguarrrr
see u :) , bongsudelale

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers