Thursday, April 21, 2011

Kemana Mau Ku

Ou .. apa o o o ?

mari kita ringkaskan cerita . malas mau taip banyak2 sebab tangan agak kurang sehat . agak keras  ye. itu sebab Kurang vitamin B+ Complex !

* dah 2 Ary aku MC .. x sah kalo x mc dalam sebulan . "advise to ibu-ibu, bapa-bapa or bakal2 . berikanla anak anda byk makanan berkhasiat dan VITAMIN . agar x seperti aku ni yang lemah ."

*dan , terperuk lah aku d rumah ini macam PUTUS cinta . rumah gelappp .x makan seharian mcm apa jax. "tiada orang temankan :("

*dalam 2 minggu yang lalu , aku dan dyan meluangkan seberapa banyak masa yang ada sementara dyan mac di sisi aku . :( dia mau tinggalkan aku dan lari ke SABAH. "sampai ati mu yan " so kami berjalan-jalan tanpa dirancang .

LOKASI : BUKIT BINTANG /PAVILION / BERJAYA TIMES SQUARE
MOTIF : JALAN-JALAN buat TAIK MATA sambil BUAT KERJA BODOH
APA YANG KAMI DAPAT : beli seluar ZARA "not mine, but dyan" /  makan J.cO donut   / Snap-snap  / Johnny Steamb0at "nyumm nyumm" /  beli SANDAL

tatapan seisi keluarga blogger

Cantik ka ? wek

i adore u polka till de end!!

a Sexy lace . make me more looks slim .ohox

mimik muka yang x boleh blah

Sapa cakap gambar tyme makan x cumel . muka ku ja x somel :)

Fulaweeee . . amat teruja anda ya dyan

candid sepanjang kami berjalan-jalan


puas tengok tu gambar ? itu ja setakat ini . IDEA dah kering kontang . 
harap sok aku x lah demam mengejut lagik . agaknya cuaca teruk sekarang . kena matahari sekejap terus sakit. princess pun x mcm ni . "jangan membazir duit ja ko ke klinik bongsu -kotoh" _END_

bubye :)

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers