Monday, April 18, 2011

Tahniah ! APC 2011 "Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang"

O0Ps . . .

Dinner . Makan jew

Main-main

bajet ayu

geng satu unit

akhirnya dapat aku buat post baru. ni entry ja buat aku panas aty . mau 3 hari baru leh publish! Pasal line yang macam kura-kura keberatan cengkerangnya . . Baru-baru ni sahabat office bongsu ada buat majlis yang ditunggu2 dalam setahun tuh. mau tau apa? sahabat rasa apa tu ah?

tyme sekolah tadika kita ada konvo kan? Sekolah Rendah : Ya ada / Sekolah Menengah : YA pasti . kerja??? Seharusnya ada. Anugerah ni kira penghargaan titik peluh seorang pekerja yang tidak kira masa makan/ tidur/ rehat . . walaupun banyak komitmen terhadap keluarga serta kawan-kawan. Bukan Senang dapat APC ni . Banyak aspek yang dikaji tapi aku pun malas mau hebahkan benda yang tidak 100% tau . Bergantung pada Company masing-masing . .  .

TAHNIAH ;

Faizul Izhan : Meliny : Hadi : Ija : Pn. Hanani : Pn Marlyza : Syazwani : "yang disebut tu aku kenal ja" antara dalam lingkungan 200++ yang dapat anugerah . Wah bila turn aku ? PERASAN. insyallah ada rezeki la yer cik Bongsu . mau ambik berkat bole? walopun aku ni x kerja dengan tekun tapi bukan goyang kaki di bawah meja. Peluh dari ketiak aku pun keluar... sammal. :*

Anugerah dan Cenderahati , apa beza nya? pernah aku disoal tyme temuduga jawatan gomen ni . secara spontan aku jawab dan merepek2 . sebenarnya KEYAKINAN tu adalah kunci utama . huh yela, panjang lebar ayat .!.

Selasa lalu bersamaan 12 April 2011 , bongsu ditugaskan menjadi gadis dulang buat ke 2 kalinya dalam majlis ni . "bukan senang mau bawa sijil di depan khalayak orang ramai yang beratus2 .. kena senyum macam ala model-model . cara jalan , senang cerita jangan terjatuh di pentas sudah" .

Beza : 2010 hanya menjadi gadis dulang / 2011 gadis dulang + as penari tradisional"

Kagum dapat menari , dah bertahun2 aku tidak beraksi di pentas . last pun tyme iskul tingkatan 4 atau 5 kali. "CITA-CITA menjadi penari ! Perasan" . tak apalah tidak dapat capai cita-cita ku tu . tidak dapat pergi luar negeri pun takpa , dapat di kementerian is enough beb. "reaksi muka rendah diri + ja kena lempar bunga taik ayam ..weeeeee"



cerita pasal persiapan , raptai ja petang tuh dalam 3 ptg. Terus g bilik 622 kena move bilik lain 614 ,last sekali pindah lagi ke 614 . agak tention sebab bagi INFO salah . "Begok banget"

sambungan, 3 jam bersiap, bantu rakan pakai baju siap kain songket la ..etc . . . jam 7.45pm siap !! agak kelangkabut di bilik kami tuh, bilik standart "25 orang" rasa leh putus nafas dibuatnya . ada sorang penyanyi function tu make up dekat toilet dikelilingi selipar,kasut, high-heels akak-akak yang tidak disusun rapi . berselerak macam kejadian kena tsunami.


AHli Kebudayaan "Tarian Dia Datang"
oUR tEAM :)
bongsudelale
bongsu & Cik TIpah
Urusetia Pendaftaran


Bunga Tarian










No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers