Monday, April 11, 2011

Jalan-jalan ke tempat Orang

.....ke kiri atau ke kanan ni?


tempat pertama di RTM terletak area Bangsar, Angkasapuri dan kedua pula di Istana Budaya dekatttt mana ya.?? lupa tau

Dun worry "driver KPKT kan ada" tak payah pusing kepala berfikir di mana harus kita pergi ..

kali ni bongsu dapat peluang melawat ke tempat kerja orang pula . Sebenarnya ada tujuan , ambil baju tarian di kedua-dua tempat ni la . . . jenis baju tak tau macamana lagi. kebaya kah , kurung moden ka apakah . Yang penting mesti Chantek dan ada Aksesori ... "MAGANDA HA aka CHANTEK YA"

sepanjang inspection kitorang "BONGSU / FAIZAL / SHAHNIZAM"

Bohsan menungguu

model

Seronok dapat bergambar ngan member-member opis . lama  tidak jumpa walopun satu kementerian . :) . Memandangkan baju yang kami pinjam di istana budaya dan rtm tidak menepati citarasa dan saiz badan kami . Datin suruh kami berkumpul keesokan pagi di lobi . Destinasi seterusnya, Muzium Polis . besh nya . . .

alamak, aku terbangun lewat , jam 7.30am mesti di lobi tapi aku  bangun waktu itu gak, sempat lagi berkhayal "bagi roh tenang".astaga lewat sudah ni . matik la ni kena mara datin . cepat naik teksi . biarlah rugi rm7 hengget yang penting kena leteran. jam 8.30am sampe ja d muzium polis d Bukit Aman . sempat bersembang dengan pegawai polis yang bertugas di bilik budaya . Tidak lokek ilmu langsung . di ajar macamana mau lipat samping di tepi tuh..


k bye. jumpa next entry okey

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers