Saturday, April 23, 2011

H.U.J.A.N di luar sana

Hujan hujan hujan . . .di petang hari . anda suka? jum layan lagu  : penyanyinya orang sabah : SABHI SADDI :nadiku :))



besh kan ...... hensemnya . macho . itu ja aku mau cakap. "terlebih sudah"

Kalau pergi mana-mana jangan lupa bawa payung dan sila angkat kain di jemuran anda dahulu . Sekarang ni memang kerap hujan,  tiap2 petang dan dentuman guruh , kilat sambung menyambung .

bongsu ;

Suka kalau ujan tyme aku lepak di rumah : terus aku tarik selimut . tidur x ingat dunia/ makan sup "berliur sudah aku"

tidak suka kalau : tyme aku mau balek rumah bukan ja hujan yang turun, angin tu buat separuh baju aku basah pakai payung pun tidak guna " aduiii, maciam kalo gini . ?"

semalam balek dari tempat kerja , penat aku tu kalah orang kerja kilang. Masuk rumah, bercerita kejap dengan KIMORA "ANAK ANGKAT KU-KUCING" buang najis dan bagi makan dan minom dia. Letak handbeg dan Beg laptop bagai . .tarik tuala terus mandi . . sehabis ja mandi tu .siap pakai baju tidur.. baring2 tidak sampai 5 minit.. TIDORRR .

text wit fufu "oney bangunkan hney jam 9 ya. hney penat sungguh"
fufu reply "okey. tidurla"

7.30am, huh gilak. biar betol aku tidur sampe pagi . check2 henfon 6 missed call. "penat betul sampe begini teruk aku tidur. x hengat dunia" pastu sambung tidur lagi "aku x suka bangun mengejut .. lek lu . .baring baring lu" sampe jam 9am ..siap bagai .arghhh kena g kerja!!!

text wit fufu " mownink cyg, hney mcm x pergi kerja"
fufu reply "ai x kerja? bha yala. oney kerja lu "
aku reply lg "ok"

6.30pm tidur -9.am bangun = berapa jam kah aku tidur ? jum kira pakai jari kaki sekali, 6,7,8,9,10,11,12,1,2,3,4,5,6,7,8,9 : 15 jam 30 menit -->> gila ni anak

berfikirrrrr.. punya fikirrrr... tidak boleh jadi ni. rugi x pergi kerja. "mau naik teksi lagi .ish ish.. malasnya"

9.45am , trep mau tahan teksi baru dan bukan keling la aku naik. "tahan teksi keling juga. arghhhHhhh" apa la nasib ari ni . naik teksi keling.

10.20am , terkejut 3 orang ja ooty ari ni. "semua pergi main futsal.. bagus bagus.. lain kali biar aku sorang yang ooty :9" . alhamdullilah .target kali ni DONE . sukses sukses...

3pm . hujan di luar sana . aku malas la hujan tyme buat kerja . entah kenapa .entah kenapa . . . geram + marah .

4.45pm .punch out . terjumpa pidot ngan zol "kawan opis" . aku tumpang durang balek rumah. hoyeah... SUBWAY . gi tapau subway ma ice Lemon tea , on the way balek rumah aku ngap ngap tu makanan dan minom sambil nyanyi2 . . besh la . lama rasanya aku x lepak ma 2 orang ni yang ku anggap angkat abang aku. beberapa bulan yang lalu aku selalu ja join durang. skang? amat jarang. entah. masing2 ada komitmen masing2 kan?

"sampe ja di rumah . . . on YOUTUBE : nadiku SABHI SADDI" -nnt aku cita next entry .. ada kaitan ni . hahaha ..

boleh pulak aku tertidur sampe jam 10pm. itu pun dapat call dr orang teristimewa : fufu: .. liat mau bangun. memandangkan make up lum buang . Dalam keadaan terpaksa juga aku kena bangun. t majuk orang tu.

mau upload gambar tapi x leh detect. "buang tebiat ka apa"

chau , muax

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers