Wednesday, April 6, 2011

CELEBRATION : 2nd anniversary : as a workers in government : KPKT : 31 Mac 2011

Dah 2 tahun bekerja di Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT) . kerja sebagai kuli . h a h a h a . "kuli tu macam bibik pun boleh"

Benda ni tidaklah dirancang dan tidak terlalu bermegah sangat sebab KENA BELANJA jew . . "kena belanja pun alhamdullilah . . . memang dah aku mengidam makanan tuh . tidak sangka dapat makan juga tyme genapnya 2 tahun aku berkhidmat di kementerian dan banyak aku perolehi . . macam benda dilalui . paling kering aku dapat timba di office sekarang ni . banyak kali nangis di ofis dan buang duit naik teksi. "MAHAL OK"

Bongsu dibelanja makan CHILI'S . yum yum yum . . . " tengah meleleh air liurrrr . . ."

teroponggg dulu .. jeng jeng mana makanan bongsu ?



Eat moRe chili's beb



Min00oom : Orange Juice : boleh refill sampe lemass , rugi tak REFILL!










 Kenyangggggggggg . . . mau meletop perot . silakan belanja lagi . tq tq .. "bongsu doakan ..semakin murah rekezi kepada orang yang bermurah hati "



MALAMNYA ,

pas menyumbat makanan sebelah siang hari, sebelah malam, ada kunjungan keluarga aku dari seberang BORNEO datang ke SEMENANJUNG .  "kursus kenaikan pangkat" ku ucapkan tahniah dan silakan menjawab paper elok2 t0 BANG MADI bersama isterinya SIS SURIS "sis ni cun  lenchun lau buat kek"

watak sampingan .. aku, akak dan abang aku . . .

pas bis latihan tarian , aku direct pergi MID VALLEY jumpa dorang. mau 30 minit juga aku cari kordinat durang ni . PENAT SANGAT TAHAP NAK LEMPAR HENFON AKU KAT LANTAI. akhirnya jumpa dorang di JUSCO . memilih baju Swimming . "Kehadapan abang Madi : lain kali jangan pakai baju swimming dari paras leher ke buku lali . . . kan sangat seksa boroi encik abang nak tarik nafas . .nak bukak baju pun 1 hal . siap mau kami bukakan baju tuh.  ha ha ha"

Selesai shoopinggg baju kanak-kanak riang, langsung ke FOOD COURT, bongsu TIDAK MAKAN . "diet" . teng0k abang aku makan . grrrrrr, SELERA KOREA "berliurrr mau makan kimchi" ahhhhh~~~~~

CEPAT PULANG KE BUKIT BINTANG, bukannya pulang ke rumah tapi lepak di corner bukit bintang . yang ada live band. maka dengan itu, aku yang tidak tahan nafsu pergilah dapatkan khidmat mengurut ngan kakak endon . "sakitttttt tau kah .... nangesss aku.." bang madi merungasss .. "sejam dia ambil siap bekam .. hebat. patah tulang mu tu bang"

RM20 : setengah jam   "ini ku mau"
RM40 : sejam
RM10 : bekam

selesai di urut, lalu punya lalu gerai- gerai  terjumpa gerai jual durian , KAK SURIS tidak dapat menahan selera yang tidak tahu erti kenyang . . sesi bertanding makan durian diadakan.. BRAVO sis berjaya  menaikkan berat badan c bongsu   :,(

1.45 pagi dah kakak-kakak dan abang-abangku sekalian, berinutlah kita (baliklah) .  mata macam duit 50 sen .



Wajah-wajah tidak reti penat


sapa menang ni?


Urut emba' . . nanti aku jalan pakai kaki palsu yea





masa terluang dah terisi dengan inti durian . curhat by bongsudelale .

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers