Tuesday, March 29, 2011

Kerja Bertimbun-timbun



Buzz . . . Letih lah buat benda alah nie (KERJA) , berehat sebentar sambil baca belog Anisism , gadis ini kalo dah ada entry baru memang kelakar+luchu+lawak= sama bha tuh!

Bulan ni buat otak bongsu mau pecah berderai  , Tulang boleh masak sup tulang , kulit kena salai .. "sedap kew?" eyak ke ke~~

Baru ja aku mau check figure, mengeja satu persatu nama orang ... ber milliar masalah aku dapat. heih tidak abis-abis bawa musibah ngan aku. Penat kepala hotak mau fikir. "malas banyak fikir sebab aku cepat lapar .. kalau tahap kelaparan aku jadi maksimas . . .mengada-ngada lah selera mau makan mee basah, bakso, coto.." LUPAKAN pasal makanan k?

Due Date : 10 April 2011 . "macamana mau setelkan kerja kalau tarikh singkat betul" "should i? bring this all nonsense tooooo? tidak mau buat di rumah .... sungguh tidak ingin.

walaupun aku ni kuli , tapi kerja tetap kerja . biar banyak berguni-guni kerja dibagi oleh orang atasan yang termashyur . kita kena buat . "KITA MAKAN GAJI MAKCIK SAYANG OII"

Keikhlasan tu penting bagi orang macam aku "banyak ko ikhlas?? . . . w a t  t h e ...?"kataku

**Bongsu, perlu buat benda yang terbaik dan jangan banyak merungut. sebab banyak merungut ni menimbulkan rasa malas dan tidak puas ati . so kena banyak tarik nafas yee** nasihat diri sendiri la ya nak

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
cerita sampingan

dalam gambar nampak je kulit aku bloom n soft tapi hakikatnya muka aku berkuridat (trouble) . kering kalah padang pasir . . . terkupas ... kenapa ni arh? risau aku . dulu soft je ala-ala barbie d0ll . "itu tyme ko kecik memangla .. belum start pakai cuci muka . main bubut-bubut (kejar-kejar) .. belum tumbuh bulu . heks"

Ramai cakap ko cantik la , bukan ditujukan tuk aku . "handbeg Carlorino" cekewaa rang . . . yerlah asal handbeg brand jew . lawaa. . "mesti mahal tu kan beratus-ratus hengget"dorang cakap . "hehehe, beli tyme promosi ok apa berbaloi-baloi cut 50% - 60%"bagi tutup mulut dorang .  handbeg tu pemberian tyme hantaran pertunangan aku. memang lah cantik dah orang cantik yang beli "sis apau :)"  . . . ko ada ko ada ko ada? TIADA!


:sakit otak dan sakit aty. lamaaaaaaanya aku tidak bershoopping untuk diri sendiri , yang ini kena shoopping untuk wedding . telan liur ja la"

JANGAN MEMBAZIR . NANTI DUIT GAJI DAH ABIS . MAKAN LA AIR LIUR . hehe "ditujukan tuk aku"

ninuninu : LUNCH : LUNCH : mari kita makan . . . menu apa ya?

Bongsudelale

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers