Tuesday, March 29, 2011

Kali ni Jadi Penari ?






BONGSU JADI PENARI UNTUK MAJLIS ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG. fuyoh.

RASA yakin kah kamu sahabat, bongsu jadi penari ni?

 Ke-pengen dan hengen jadi penari yang sukses . badan cun melechun, dapat peluang flyke  oversea sampe duk berbulan-bulan sampai x nak balek kampung halaman . "aiks, ko JANGAN"  boleh jadi kaya dan sepopular cam artis kew? dapat sponser itu sponsorr ini. "Kaya? tidak kaya pun popular pun jadilah" kalau niat jadi popular baik tidak payah. Jadi penari ni kena ada minat dan banyak kesabaran.

MINAT+DISIPLIN+DENGAR ARAHAN+PACKAGE MENARI= TIP KE TOP la korang. PERFECT

Kalo0 nak jadi penari yang hebat . kena?? BANYAK PERSAINGAN YANG HEBAT. betol kan? badan kena lent0k, tangan kena lembut . dan paling penting DISIPLIN dan DENGAR ARAHAN .

"JANGAN NAK JADI KETUA kalau x tahu , dah BUDUH , treppppppp PANDAI tu yang x boleh blah"

Cerita di sebalik meeting semalam,

:: lebih kurang sejam terpuruk dalam bilik meeting bersama kaki dan tangan yang laen.

"sebenarnya kita bukannya nak bincang pasal senam tari tapi kita kena buat persembahan untuk majlis anugerah perkhidmatan cemerlang tahun 2011 > kata Puan Besar"

"ah!!! bongsu tidak jadi pengangkat dulang tapi jadi penari kew >bongsu"

Baiklah kalau begitu.. memandangkan bongsu mau KURUSKAN badan. itu satu idea yang baik. macam takut lah pulok~~~ tyme skula memang badan kira bole lentok kalo nari. tangan dan badan bongsu macam-macam bunyi dan keras macam papan. agaknya KURANG KALSIUM!

bongsu try lah mau polish tarian tu dan buat yang terbaik. starting today till 11hb April. kami kena catch up tu bunga tarian. ops. bole ka tidak bole ka tidak...??

anggota penari tidaklah banyak sangat. adalah sebatalion. "rakan sekerja bongsu "Shidah, Ija, Mas, Mel, Andy,Tipah,Syuhana,Atiey" We can do the best ! korang pasti boleh punyalah.

Rasa macam tyme zaman sekolah pula hyper aktif sangat. badan cam x sanggup dah. tapi lebih baik aktif dari SEKARANG sebelum dah tua baru nak aktif .

bha, chaw lu bongsu eh..

4pm - 6pm - get ready for training
6pm - 9pm - ooty
9.30pm - homie.

tired~~~

TIME FOR CHANGE MY CLOTHES .. bubye.

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers