Thursday, January 5, 2012

hyew00 ..new year :) 2012

Baby zara "niece"
assalamualaikum muslimin dan muslimat ...

:))

senyum dulu baru mula menaip ..itu namanya hidup bermasyarakat "kata si Cikkukumerah" ..

so macamana new year aka tahun baru ?

31 Dec 2011 ... detik-detik mau masuk ke ambang tahun baru 2012 .. memang amat memenatkan tapi puas hati ... 4am bangun sebab kapal terbang akan berlepas dalam jam 6.45am ... sepanjang dalam kapal terbang aku dengan husbey memang tidur tidak sedarkan diri.. 9.10am sampai di kota kinabalu .. terus balek rumah ...

10.30am gerak dari kota kinabalu ke sandakan drive . 6pm baru sampai sandakan .. owh gila perjalanan yang melibatkan lebih 12 jam .. 12 jam!! ok ? lebih dari itu .. krem kaki dan rasa mual tekak ..



alhamdullilah .. tahun baru bagi aku ialah berada disamping laki tersayang ... dapat nampak mukanya pun jadi la inikan lagi dapat genggam tangan husbey kan ? bagi yang haram tu ... jangan buat benda yang melanggar dan buat benda tak baik ok .. berubah jadi baik

sebelum new year dengan husbey tu .. family aku ada buat Barbeque ditambah dengan 21 bijik durian mana tak demamnya ... rasa asyek  bila seluruh adek beradek berkumpul dan duduk bercerita sambil berketawa ... menari-nari turunkan makanan dalam perut

bahagianya tak terhingga. tapi jam 11pm kena balek rumah sebab laki menunggu ..

info : Dalam hidup berumah tangga kena pandai bahagikan masa untuk kedua-dua family belah aku atau laki aku ... so anda kena manage ? fikirla mana yang terbaik dan sesuai untuk diri korang....

sekarang aku lagik di kota kinabalu baru 2 hari yang lalu sampai dari sandakan.asal balek sabah tak pernah nak relaks aku ni .. memang tiap hari rasa susah duk bersimpuh dirumah. tu yang sakit2 ja tuh ...

banyak benda yang mau ditaip tapi ...sebahagian cerita ja aku taip ni ...sebab aku x sehat sangat ..nanti bagi upload gambar jak ok?


















No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers