Sunday, January 29, 2012

pemalsuan ...hey u MAYA KHAIRUDDIn ... jangan nak burukkan identiti aku

Assalamualaikum readers...


pemalsuan ... aku ingatkan aku tak kena benda cenggini. tapi adalah manusia yang tak reti nak jaga imej orang ... aku pun x kenal sape orang tu tapi memang dia tu bangang ... "patut kena panggil cenggitu"

nak fake kan gambar aku tu bahawa dia ialah aku ... then buat akaun kat TAGGED "maya khairuddin" ...


nak guna gambar orang kena minta kebenaran dari aku kan ? tapi dia salah gunakan gambar aku dan mencarut ayat-ayat lucah bagai buat lelaki naik setim ? padahal gambar aku bukan ada unsur under 18sx pun ?

x faham aku ... nasihat aku buat perempuan atau lelaki kot yang menyamar maya khairrudin .. berhenti untuk copy gambar aku dan jangan burukkan imej aku semata-mata nak dapat duit ke apa ...atau berkata-kata tak senonoh kat tagged...

gambar aku diupload untuk kegunaan  dan untuk kearah kebaikan dan bukan untuk aniaya orang...

kalau ko nak juga gatal tangan klik2 copy and paste gambar aku ... aku tak teragak lapor ke pihak yang berkenaan ... dont play play ah ... im seriously ...

bila laki aku dah blame aku .. gara-gara ko! aku nak ambik tindakan ...susulan ..

untuk kawan diluar sana.. be carefull ... pasni aku nak taglinekan nama aku kat pitcha ...

sekian ...

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers