Thursday, December 8, 2011

Suasana Perayaan CHRISTMAS & YES

pembaca yang comey :)

bulan ni bulan DISEMBER .. bulan yang terakhir kan ? banyak benda yang kita perlu buat kan ? apa? bawa family jalan-jalan ... kalau mau suping pun besh juga. yang tidak tahan pocket money

tahun lalu, bongsu ke Jakarta dan Bandug. memang suping gila-gila sakan . x ingat dunia ... tapi tahun ni berbeza. plan di Dalam negeri saja.. tapi aktiviti tu belum berlaku lagi so x boleh update dulu la ...

lepas gaji bulan lalu , nafsu aku angkat kasut VANS ! VANS ok ... memang x sangka aku terus ada minat pakai kasut . sebelum ni kasut ROCY aku memang x pandang langsung ... entahla apa naseb kasut aku yang baru ni ... kena jadi perhiasan atau dipakai selalu .

tak cukup itu , sales CARLORINO . ragut duit aku lagi ... kerana 70% dan harga yang amat berbaloi. makanya aku x bagi lama .... angkat lagi ...

selang seminggu lepas itu ,

ROXY buat YES ! untuk member and family roxy only ... aku ingat temankan kakak aku . tp x tahan ... mata aku dah bling bling ... Sandal sama itu topi pula aku beli... kira dalam akaun rm6 hengget . hahahaha

jadi papa kedana sementara ... tak percaya aku ... lepas ni makan batu la ye ko bongsu ...

tak engat dunia.. minggu ni pula nak cuti d cherating ... "guna duit indo masih laku ka" hahaha .. naseb la aku ni jenis pandai menabung ... jadi korek tabung semata-mata ke cherating malam ni .. percaya ka tidak ? huh....

Actually aku ni tak tersangat rakus ... tapi memandangkan kewangan aku bulan ni terjejas di sebabkan banyak benda yang berlaku secara drastik dan tidak disangka-sangka .. so nak taknak aku kena keluarkan duit gaji aku jugok .

duit belanja sakan tu ialah duit belanja aku !!

tak sabar rasanya mau teriak di tepi pantai esok .. mesti senyum x terkata aku nanti .. hahahaha

kalo ada husbey mesti lagi syiok .. teringat 3 tahun yang lalu .. kami dating d tanjung aru sambil makan durian . :)) romantik kan ?

k guys, mau chau luk .. tunggu entry lepas ni

tiada pilihan . jadi inilah pilihan akhir . ok la tidak cepat kotor 
sorang2 d Teppanyaki

abang tukang masak... sedapnya ...

naseb ko tidak bernyawa lau tidak aku pimpin bawa g uma 

ada pokok tu meriah la




La Bodega


brother






johnnys restaurant

















see ya

No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers