Friday, October 2, 2009

gELAGAT DI uITM SHAH ALAM <2 OKT 09>


~ Waktunya d dr pagi hingga petang..Q asyek mau layary fB...suka banget

~ b'fast mc_d d ofis aka Apau...kenapa ad rasa masi...uhh...

~hapy - teman Q dyan da ada bf baru..Q harap not lyke da past..baD N REALLY NOT GUD PERS0N.

~ lover: Q baik cama dhia...i mish him a lotttttttt'a..damnly

~ tHink> Mau Siapkan Senarai fax n send it...(kantor)..

~Hate n Mad ? not much la tp Geram ma Pempuan yang sangat x mau mengerti n menjatuhkan air muka org... cian org yang berkenaan.. Q turut rasa malu dgr...bila lah Female tu mau berubah..... (mud: Saket Aty lau jumpa Tyme kerja)

~ planner ' Salary this month ...+- x / = kena saving n jimatt lah... add celbrate 2 org ku cyg punya bday ..seharusnya kamu bahagia..aku pun bahagia!! haha

~ tyme table - got a lot bz n many planner n need to rest on da weekenD

~ MIsz " my faMily, FufU n Old Fren.......memories ...

p/s eya aku rindu kamu...aku sayang kamu...wajib kok kamu ngerti apa aku mau..tp aku itu x kisah...hari indah itu perlu dalam kehidupan seharian..



No comments:

Post a Comment

ya silakan dikomen

::Qamu::Chenta::Q::Tunang::Q::FUFU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers